Konkurs na stanowiska dyrektorów Zagranicznych Ośrodków POT
Polska Organizacja Turystyczna ogłasza konkurs na 2 stanowiska DYREKTORÓW Zagranicznych Ośrodków Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) z siedzibami w Londynie oraz Nowym Jorku.
Główne obowiązki: Promocja Polski w dziedzinie turystyki na rynku:
• Wielkiej Brytanii i Irlandii – dot. ZOPOT w Londynie
• Ameryki Północnej i Kanady – dot. ZOPOT w Nowym Jorku
Wymagania konieczne:
- Obywatelstwo polskie
- Wykształcenie wyższe magisterskie
- Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
- Korzystanie w pełni z praw publicznych
- Udokumentowana biegła znajomość języka angielskiego
- Prawo jazdy, co najmniej kategorii „B” oraz doświadczenie w prowadzeniu samochodu przez co najmniej 5 lat
- Minimum 5-letni staż pracy w turystyce
- Znajomość marketingu turystycznego
- Minimum trzyletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym
- Znajomość pakietu MS Office oraz Internetu
- Dobry stan zdrowia
Wymagania pożądane:
- Znajomość polskiego rynku turystycznego w zakresie atrakcyjności turystycznej
- Znajomość realiów kraju urzędowania
- Znajomość zagadnień z zakresu komunikacji, marketingu i turystyki
- Znajomość „Strategii Marketingowej Polski w sektorze turystyki na lata 2012-2020”
- Umiejętność organizacji kampanii promocyjnych oraz zarządzania projektami
- Znajomość ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- Znajomość ustawy o usługach turystycznych
- Znajomość ustawy i statutu Polskiej Organizacji Turystycznej oraz regulaminu organizacyjnego Zagranicznych Ośrodków Polskiej Organizacji Turystycznej
- Umiejętność zarządzania personelem, pracy w zespole, nawiązywania kontaktów, radzenia sobie ze stresem.
Ponadto, warunkiem udziału w konkursie jest przedstawienie pracy pisemnej na temat:
- „Koncepcja realizacji założeń strategicznych komunikacji marketingowej na rynku brytyjskim i irlandzkim, w latach 2017- 2020”. – dot. ZOPOT w Londynie
- Koncepcja realizacji założeń strategicznych komunikacji marketingowej na rynku amerykańskim i kanadyjskim, w latach 2017- 2020”. – dot. ZOPOT w Nowym Jorku
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski, dokonane przez tłumacz przysięgłego.
Komisja Konkursowa w trakcie postępowania konkursowego może zwrócić się do kandydatów z prośbą o dostarczenie dokumentów związanych z toczącym się postępowaniem, a także sprawdzić znajomość języka obcego poprzez rozmowę z native speaker’em.