Polska za pół ceny - weź udział!

Polska wiecej 200Akcja "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" cieszy się dużym zainteresowaniem wśród spragnionych weekendowego odpoczynku Polaków, a wraz z tym coraz więcej obiektów turystycznych wprowadza na czas akcji specjalne, niższe ceny. Z wiosennej edycji, w której oferty przygotowało ponad 460 podmiotów, skorzystało przeszło siedemdziesiąt siedem tysięcy Polaków.

Już na początku października (6-8.10.2017) odbędzie się trzecia edycja akcji "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny". Nie zostawaj w tyle - zgłoś swoją ofertę. Masz czas do 28 sierpnia.

Regulamin udziału w akcji ”Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”.

Polska wiecej wyniki wiosna 17

Sukces pierwszej edycji, prowadzonej jesienią 2016r., jak i wyniki akcji przeprowadzonej wiosną bieżącego roku pokazują, że Polacy bardzo chętnie korzystają z pretekstu do weekendowych wyjazdów i odpoczynku w miejscach, które zaproponują wyjątkową ofertę. Dlatego zachęcamy Państwa do przygotowania specjalnych ofert na pierwszy weekend października i zgłaszania swoich obiektów i atrakcji do Polskiej Organizacji Turystycznej.

Polska wiecej krok po kroku 450

Narzędzia wykorzystywane przez Polską Organizację Turystyczną do promocji Akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”:

  • spot promocyjny produkowany na potrzeby Akcji, emitowany w telewizji oraz na ekranach w pociągach PKP Intercity,
  • konferencja prasowa inaugurująca Akcję – 18 września,
  • strona internetowa „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”, na której zamieszczony będzie wykaz Partnerów i mapa z obiektami,
  • bannery oraz informacje dot. Akcji na stronach prowadzonych przez POT:
  • Social Media – komunikaty o Akcji
    • FB „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”
    • FB Polska.travel
    • Instagram Polska.travel
  • komunikat prasowy wysłany do Polskiej Agencji Prasowej
  • newsletter z informacją o Akcji rozsyłany do bazy adresowej Polska.Travel
  • ogólnopolska sieć interaktywnych kiosków multimedialnych wspomagających informację turystyczną – wyświetlanie komunikatu o Akcji; w całej Polsce stoi ponad 100 takich urządzeń
  • plakaty skierowane do turystów rozsyłane do pośredników w całej Polsce
  • naklejki dla Partnerów Akcji z informacją o tym, że uczestniczą w Akcji
  • współpraca z regionalnymi i lokalnymi organizacjami turystycznymi, urzędami marszałkowskimi, urzędami miast, co do promocji Akcji
  • inne działania promocyjne we współpracy z PKP Intercity (w trakcie ustaleń)
  • konferencja prasowa podsumowująca Akcję podczas targów TT Warsaw

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej.

  Akceptuję pliki cookie z tej strony.