Zgłoś się do projektu Polskie Marki Turystyczne

Ministerstwo Sportu i Turystyki do 31 marca przedłużyło termin przyjmowania wniosków do udziału w projekcie Polskie Marki Turystyczne. Celem projektu jest stworzenie katalogu najbardziej atrakcyjnych polskich regionów i szlaków turystycznych. Zarządcy tych terytorialnych marek turystycznych otrzymają wsparcie o charakterze doradczo-eksperckim, szkoleniowym, a także pomoc w działaniach promocyjnych. Projekt „Polskie Marki Turystyczne”, zainicjowany przez Ministerstwo Sportu i Turystyki, będzie realizowany we współpracy z Polską Organizacją Turystyczną przy wsparciu ekspertów zewnętrznych.

Na stronie www.polskiemarkiturystyczne.gov.pl zostały zamieszczone szczegółowe informacje o projekcie, regulamin oraz formularz zgłoszeniowy. Zapisy będą przyjmowane w trybie on-line do 31 marca br.

PMT 500

Do udziału w projekcie Polskie Marki Turystyczne mogą aplikować do MSiT zarejestrowane w Polsce samorządy gospodarcze, samorządy terytorialne, instytucje, spółki, fundacje, organizacje i stowarzyszenia, przedsiębiorcy prywatni, organizatorzy turystyki i inne jednostki, których jednym z celów lub zadań statutowych jest promocja turystyki.

Uczestnicy-zarządcy marek turystycznych, którzy pomyślnie przejdą kwalifikacje, zostaną podzieleni na dwie kategorie: Polska Marka Turystyczna (uczestnik spełniający wytyczne w zakresie dobrych praktyk zarządzania i promocji marką turystyczną) oraz Polska Marka Turystyczna - kandydat (uczestnik, który potrzebuje wsparcia doradczo-eksperckiego w spełnieniu ww. wytycznych).

PMT zarejestrujj

Wszyscy zakwalifikowani do projektu uczestnicy, w szczególności kandydaci do tytułu Polskiej Marki Turystycznej, otrzymają dostęp do zapewnionego przez MSiT wsparcia w postaci udziału w szkoleniach, doradztwa eksperckiego, organizacji wizyt studyjnych, audytów oraz uczestnictwa w badaniach wizerunku danych destynacji turystycznych.

Ci, którzy otrzymają tytuł Polskiej Marki Turystycznej, będą mogli też korzystać ze wsparcia POT w prowadzeniu działań promocyjnych, m.in. z obniżonego kosztu udziału w krajowych i zagranicznych targach branżowych oraz w wystawach i wydarzeniach promocyjnych, produkcji wysokiej jakości materiałów promocyjnych, organizacji podróży studyjnych dla przedsiębiorców i potencjalnych kontrahentów oraz dziennikarzy.

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej.

  Akceptuję pliki cookie z tej strony.