Ogólne rekomendacje dla branży turystycznej i okołoturystycznej zajmującej się turystyką krajową i przyjazdową

Polska Organizacja Turystyczna przedstawia Ogólne rekomendacje dla branży turystycznej i okołoturystycznej zajmującej się turystyką krajową i przyjazdową w związku z kryzysem związanym z rozprzestrzenianiem się wirusa Sars-Cov-2 wywołującego chorobę COVID-19.

Ogólne rekomendacje dla branży turystycznej i okołoturystycznej zajmującej się turystyką krajową i przyjazdową w związku z kryzysem związanym z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-Cov-2

Obiekty noclegowe

Turysta dokonał zapłaty lub założył rezerwację w Twoim obiekcie hotelowym, pensjonacie czy gospodarstwie agroturystycznym i chce ją odwołać? Zaproponuj mu zmianę terminu oraz dodatkową usługę w cenie promocyjnej lub gratis. Możesz również zaproponować voucher.
Zaproponuj gościom zmianę rezerwacji noclegu bezpłatnie – zobaczysz, to Ci się opłaci!
Stosuj się do zaleceń Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego (www.ighp.pl) – eksperci wiedzą jak Ci pomóc.

Baza gastronomiczna

Restauracje, bary, bistra, karczmy regionalne, oferujcie gotowe dania na wynos i dowóz – informujcie o tym w mediach społecznościowych klientów, a także powiadomcie o tym regionalne i lokalne organizacje turystyczne, punkty Informacji turystycznej w waszej miejscowości i regionie, a z pewnością otrzymacie wsparcie promocyjne.
Masz zapas jedzenia w swojej restauracji? Poczęstuj tych, którzy ratują życie, zdrowie i pomagają walczyć z wirusem – to buduje w oczach ludzi wizerunek Twojej restauracji, baru czy karczmy.
Pamiętaj, dobro wraca ze zdwojoną siłą!

Atrakcje turystyczne

Bądźcie w kontakcie z turystą nawet podczas epidemii, kiedy nie możecie go przyjąć w swojej atrakcji turystycznej. Utrzymujcie kontakt poprzez media społecznościowe. Odbieraj telefony i odpisuj na maile.
Zachęcajcie do odkrywania atrakcji, eksponatów i pamiątek znajdujących się w Twoim muzeum, zabytkowej kopalni czy innym obiekcie turystycznym, proponując wirtualny spacer w aplikacji lub na stronie internetowej.
Zachęcajcie do oglądania filmów promocyjnych, animacji oraz organizujcie konkursy i quizy promocyjne z nagrodami w postaci wejściówek i specjalnych zaproszeń do długoterminowego wykorzystania.

Informacja turystyczna

Internet, Internet, Internet. W obecnej sytuacji informacja turystyczna to przede wszystkim próba zainspirowania przez Internet do odwiedzenia Twojego miasta, regionu w przyszłości.
Pracownicy punktów i centrów informacji turystycznej to nie tylko osoby udzielające informacji turystycznej, ale również w dużej mierze znakomici specjaliści w dziedzinie promocji oraz znajomości atrakcji miasta i regionu. Wykorzystajmy ich wiedzę i doświadczenie, aby nawet podczas zdalnego trybu pracy inspirowali turystów i zachęcali do odkrywania i poznawania naszych atrakcji turystycznych, stosując kreatywne formy promocji w Internecie.
Jeśli Twój region lub okolica posiada bogactwo pięknej przyrody, różnego rodzaju naturalnych atrakcji turystycznych to właśnie teraz jest ten czas, aby polecać wędrówki i spacery na wolnym powietrzu „uwięzionym” w domach turystom. Takie miejsca bez wątpienia znajdują się w każdym polskim regionie.
Wykorzystaj ten trudny czas dla turystyki i skorzystaj ze szkoleń on-line podnoszących kwalifikacje Twoje i Twoich współpracowników - z pewnością zaowocuje to w najbliższej przyszłości.

Źródło: https://www.pot.gov.pl/pl/nowosci/wiadomosci-z-pot/ogolne-rekomendacje-dla-branzy-turystycznej-i-okoloturystycznej-zajmujacej-sie-turystyka-krajowa-i-przyjazdowa#i

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej.

  Akceptuję pliki cookie z tej strony.