Szkolenie dla branży hotelarskiej: Komunikacja w czasie epidemii koronawirusa – jak być aktywnym w social media w czasie kryzysu?

W imieniu Zachodniopomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej serdecznie zapraszamy wszystkich hotelarzy oraz właścicieli obiektów noclegowych z Pomorza Zachodniego do udziału w szkoleniu online. Stanowi ono odpowiedź na liczne pytania towarzyszące prowadzeniu biznesu w dobie światowej pandemii COVID-19.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny dla wszystkich przedsiębiorców z woj. zachodniopomorskiego, wymagana jest jedynie wcześniejsza rezerwacja.
Potwierdzenie udziału prosimy przesyłać do 12 maja do godz. 16.00 na adres: 
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (imię nazwisko, nazwa przedsiębiorstwa, e-mail)

*Uwaga: Każdy podmiot może zgłosić na szkolenie maksymalnie 2 uczestników. Liczba miejsc jest ograniczona. Pierwszeństwo udziału mają członkowie ZROT.

Wyjątkowa sytuacja wymaga wyjątkowych rozwiązań. Każda firma oraz biznes odczuwa skutki epidemii koronawirusa COVID19. Z tygodnia na tydzień wiemy coraz więcej o zachowaniu konsumentów w czasie pandemii. Epidemia w końcu minie, a dla wielu branż koniec tej sytuacji będzie nowym rozdziałem w dotychczasowej działalności. Będzie czasem odbudowywanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi.
Obecnie więcej czasu niż kiedykolwiek spędzamy online. Ci, którzy są aktywni podczas kryzysu,  są widoczni i myślą o tym co będzie, mają większe szanse na powodzenie w przyszłości. Zaprzestanie komunikacji, to jedna z największych błędów jakie obecnie można popełnić. Realizując aktywne działania w sieci w czasach epidemii pracujemy na swój wizerunek w przyszłości. Cały czas należy dbać o budowanie świadomości i nawet w obliczu cięć budżetowych, pamiętajmy, że wirus w końcu zostanie opanowany, a zachowania konsumencie będą powoli wracać do normy. Wtedy konsumenci sięgną po produkty, które będą w ich świadomości, a nie po te, z którymi nie mieli kontaktu w czasie ostatnich miesięcy.
Jak zatem działać? Przede wszystkim nie zatrzymywać komunikacji w social media. Ograniczenie publikacji treści powoduje spadki, które po zakończeniu pandemii trudno będzie nadrobić. Na temat tego jak powinna wyglądać komunikacja w tym okresie w social media, jakie treści publikować, co komunikować swoim odbiorcom i klientom na Facebooku, Youtubie czy Instagramie odpowiemy podczas szkolenia online.

Zarys szkolenia:
Szkolenie zostanie podzielone na dwie części, trwające po 4 h każda.
14 maja – godz. 10.00-14.00, cz. I
18 maja – godz. 10.00-14.00, cz. II

Część teoretyczna
1. Social Media - przegląd faktów i danych.
2. Wizerunek w sieci.
3. Jak się komunikować?
4. Żelazne zasady.
5. Budowanie i utrzymywanie relacji.
6. Sposoby promocji.
7. Analiza działań.
8. Przykłady działań

Część praktyczna
1. Budowanie strategii.
2. Wprowadzenie w budowę fanpage’a na Facebooku i profilu na Instagramie.
3. Rodzaje postów.
5. Budowanie i utrzymywanie relacji.
4. Menedżer firmy.
5. Kampanie płatne.

Narzędzie wykorzystywane do przeprowadzenia szkolenia: Zoom

Wymagania:
 > komputer z dostępem do internetu,
 > zainstalowana aplikacja Zoom,
 > założone konto na portalach Facebook i Instagram,
 > mile widziane założone konto firmowe na www.business.facebook.com 

Prowadzący szkolenie: Hubert Grygielewicz
Content & Community Manager w SO FINE Agency. Od ponad 5 lat pracuje nad wizerunkiem marek w sieci. Kreuje treści, angażuje i prowokuje do reakcji społeczności marek swoich klientów. Obsługuje kampanie w systemie reklamowym Facebooka, współtworzy strategie, tworzy treści foto oraz video. Od 2018 r. wykładowca na Wyższej Szkole Bankowej w Szczecinie, gdzie prowadzi zajęcia „Networking - sieci społeczne w biznesie”.

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej.

  Akceptuję pliki cookie z tej strony.