Szkolenie dla branży hotelarskiej: Komunikacja w czasie epidemii koronawirusa – jak być aktywnym w social media w czasie kryzysu?

W imieniu Zachodniopomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej serdecznie zapraszamy wszystkich hotelarzy oraz właścicieli obiektów noclegowych z Pomorza Zachodniego do udziału w szkoleniu online. Stanowi ono odpowiedź na liczne pytania towarzyszące prowadzeniu biznesu w dobie światowej pandemii COVID-19. 

Przyjmujesz gości? Sprawdź jak to zrobić bezpiecznie.

W 8 maja br. branża hotelarska wznowiła swoją działalność, otwarte zostały punkty informacji turystycznej oraz muzea, galerie i inne instytucje kultury‼️

Tarcza antykryzysowa dla branży turystycznej

Dowiedz się, na jakie wsparcie możesz liczyć w związku z epidemią koronawirusa.

Zachodniopomorscy hotelarze wystosowali do premiera apel

Zachodniopomorscy hotelarze wystosowali do premiera apel o umożliwienie im działalności w pełnym wymiarze i otwarcie granic dla ruchu turystycznego. Swoje postulaty będą głosić 8 maja podczas „spacerowego” protestu koło przejścia granicznego Świnoujście-Ahlbeck.

Departament turystyki rozmawiał z agentami i touroperatorami

Czy linie lotnicze powinny mieć prawo wydawania voucherów za niezrealizowane loty, jak powiązać tę praktykę stosowaną już przez przewoźników z odpowiedzialnością touroperatorów wobec klientów, czy branża turystyczna może liczyć na program pomocowy...

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej.

  Akceptuję pliki cookie z tej strony.