Czas na Bałtyk od Nowa – budowanie i promocja pozytywnego wizerunku oferty turystycznej w mediach

Czas na Bałtyk od Nowa – budowanie i promocja pozytywnego wizerunku oferty turystycznej w mediach

Zachodniopomorska Regionalna Organizacja Turystyczna wspólnie z Pomorską Regionalną Organizacją Turystyczną rozpoczęły realizację zadania pn. „Czas na Bałtyk od Nowa – budowanie i promocja pozytywnego wizerunku oferty turystycznej w mediach„. Zadanie publiczne dofinansowano ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki zgodnie z zawartą przez ZROT umową nr 2024/0059/1247/UDOT/DT/BP/IC z dnia 8 lipca 2024 roku.

Przedmiotem wspólnego projektu organizacji turystycznych z województw zachodniopomorskiego i pomorskiego jest kreowanie i promocja atutów wypoczynku nad Morzem Bałtyckim w mediach tradycyjnych oraz Internecie.


W ramach działania przeprowadzona zostanie kampania informacyjna w ogólnopolskiej stacji radiowej (Radio Zet). Tematyka opierać się będzie na poniższych tezach: „Przyjedź nad Bałtyk,
ponieważ”: dbasz o środowisko – dojazd nad morze możliwy jest środkami transportu publicznego, jest to najbardziej opłacalne – nad żadne inne morze nie dojedziesz za mniejsze pieniądze, nie ma tu ukrytych kosztów, masz zapewnioną opiekę medyczną bez dodatkowego ubezpieczenia, jesteś u siebie poczujesz się jak w domu, wspierasz polskich przedsiębiorców, mamy szerokie plaże, jest tu bezpiecznie, jest wiele alternatyw spędzania czasu również na niepogodę, mamy różnorodną ofertę na każdą kieszeń.


Kampania radiowa podzielona będzie na dwa etapy w pierwszej części skupi się na kreowaniu pozytywnego wizerunku, a następnie przedstawi konkretne propozycje spędzania wakacji nad Bałtykiem. Materiały emitowane będą w ściśle określony dzień tygodnia. Planowane jest naprzemienne ukazywanie się audycji skupiających się na poszczególnych miejscowości z województw zachodniopomorskiego i pomorskiego. Każdy materiał będzie rzetelnie komunikował o zaletach urlopu w Polsce i nad Bałtykiem, a jednocześnie
wskazywał na charakterystyczne dla danego obszaru i warte odwiedzenia miejsca oraz aktywności jakie czekają na turystów. Planowany termin publikacji kampanii radiowej określony został na okres: lipiec-sierpień 2024 roku.

Strona internetowa kampanii https://www.czasnabaltyk.eu/