„Efektywna komunikacja i pierwsza pomoc przedmedyczna” – szkolenie dla IT
„Efektywna komunikacja i pierwsza pomoc przedmedyczna” pod takim tytułem, w dniach 8-9 grudnia br. w Szczecinie odbyło się szkolenie skierowane do pracowników punktów/centrów informacji turystycznych
z województwa zachodniopomorskiego. Wydarzenie zostało zorganizowane przez Zachodniopomorską Regionalną Organizację Turystyczną przy współfinansowaniu przez Polską Organizację Turystyczną oraz Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego.
Pierwszy dzień szkolenia dotyczył efektywnej komunikacji. Prowadził je pan Marcin Napierała, doświadczony konferansjer, prezenter i dziennikarz. Osoba, która kreuję i prowadzi kampanie CSR, wizerunkowe i employer-brandingowe.
Uczestnicy zdobyli wiedzę dotyczącą m.in.: o procesach komunikacji, komunikacji werbalnej i niewerbalnej, radzeniu sobie ze stresem, odpowiadania na trudne pytania oraz wiele innych zagadnień związanych z efektywną komunikacją.
Po szkoleniu uczestnicy udali się na zwiedzanie Szczecina oraz czterogwiazdkowych centrów Informacji Turystycznych. Przed kolacją, połączoną z degustacją produktów regionalnych i pokazem sommelierskim, została zaprezentowana oferta enoturystyczna na Pomorzu Zachodnim. Podczas kolacji zostały wręczone Certyfikaty POT, nadawane Informacjom Turystycznym, które spełniają standardy Polskiego Systemu Informacji Turystycznej.
Kolejny dzień to szkolenie BDL_AED przeprowadzone przez Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe Województwa Zachodniopomorskiego i Centrum Symulacji Medycznej RescueLAB.
Szkolenie współfinansowane przez Polską Organizację Turystyczną oraz Województwo Zachodniopomorskie